MOC HYBRYDY,
DUCH MOTORSPORTU

Historia Mitsubishi to nie tylko opowieść o motoryzacyjnej innowacji, ale też o rajdowej
pasji i latach sukcesów. Wygrane w takich wydarzeniach jak rajd Dakar czy WRC
to zasługa sekcji sportów motorowych marki Mitsubishi, znanej jako

foto-3-4_v3.jpg [91.89 KB]

Teraz na fanów rajdowych emocji i entuzjastów marki czeka nie lada gratka. Eclipse Cross PHEV — ultranowoczesna hybryda typu plug-in — trafia na polski rynek w pakiecie stylistycznym Ralliart. Wyróżnij się na drodze i nawiąż wyglądem swojego auta do historii marki Mitsubishi - postaw na stylistyczny tuning na najwyższym, światowym poziomie.

Eclipse Cross PHEV Ralliart - Ralliart




RAJDOWE DNA MITSUBISHI


Ralliart to sekcja marki Mitsubishi Motors zajmująca się rozwojem technologii i pojazdów przystosowanych do sportów motorowych. Na przestrzeni lat Ralliart było odpowiedzialne za przygotowanie naszych samochodów do startów w rajdach oraz w wyścigach off-road, a także za projektowanie i rozwój wyspecjalizowanych modeli i części samochodowych dostępnych dla szerokiej publiczności.

Wiele technologii wprowadzonych przez Mitsubishi Motors wywodzi się prosto ze świata rajdów, a rozwój takich modeli jak Lancer Evolution czy Pajero jest najlepszym tego przykładem. Podejście nie zmieniło się również w przypadku najnowszego Eclipse Cross PHEV. Silnik spalinowy, silniki elektryczne, akumulator trakcyjny, układ sterowania napędem hybrydowym oraz napędem 4x4 zostały udoskonalone i dopracowane, tworząc razem zespół napędowy, oferujący wdzięk, komfort oraz osiągi.



ZWYCIĘSTWO MITSUBISHI RALLIART W ASIA CROSS COUNTRY RALLY

Chociaż po roku 2009 marka wycofała się z obecności w motorsporcie w związku z globalnym kryzysem finansowym, to w 2021 roku na fanów Mitsubishi czekała nie lada gratka! To właśnie wtedy, na czterdziestolecie Ralliart, ogłosiliśmy jego powrót!

Chcemy rozwijać Ralliart jako markę, której klienci czuję dumę i ekscytację z doskonałych właściwości jezdnych oraz z bezpieczeństwa w każdym terenie i w każdych warunkach. Ralliart to również pakiety stylistyczne, które wyrażają siłę, autentyczność i moc. Powrót marki Ralliart to również powrót do motorsportu. W 2021 roku zespół Ralliart wygrał Asia Cross-Country Rally, czyli rajd który miał miejsce na terenach między Tajlandią i Kambodżą.

Eclipse Cross PHEV Ralliart - filmik

JEDEN PAKIET, DWA WARIANTY



Element pakietu Ralliart Wariant
Naklejki boczne A, B
Dywniki Elegance Ralliart A, B
Nakładka zderzaka przedniego A, B
Nakładki progowe A, B
Nakładka zderzaka tylnego A, B
Spojler tylny dachowy A, B
Napis Eclipse Cross - czarny A
Napis Eclipse Cross - chromowany B

Eclipse Cross PHEV w pakiecie stylistycznym Ralliart to ta sama, zaawansowana technologia,
która zapewniła modelowi popularność. Znakomita kontrola i stabilność dzięki napędowi S-AWC.
Trzy tryby jazdy i możliwość ładowania auta z domowego gniazdka. To wszystko jest teraz dostępne
w zestawie z dynamicznym wyglądem odwołującym się do rajdowej historii marki.

Eclipse Cross Ralliart - Auto zasilane słońcem

Grafika poglądowa "Auto zasilane słońcem"

"Auto zasilane słońcem"

Panele fotowoltaiczne pozwalają wykorzystać energię słońca do generowania energii elektrycznej, którą można ładować akumulator trakcyjny. Doradcy w salonach Mitsubishi zostali dokładnie przeszkoleni nie tylko z zakresu elektromobilności, ale mają także rozległą wiedzę na temat instalacji fotowoltaicznych. Doradzą w zakresie kalkulacji jej mocy, efektywności, budowy, czy wyboru dostawcy. Pozwoli to stworzyć swój własny ekosystem z hybrydą plug-in, by oszczędzać, ładować słońcem i być bardziej eko.

Eclipse Cross Ralliart - Znakomita kontrola i stabilność – napęd na 4 koła S-AWC

Grafika poglądowa Znakomita kontrola i stabilność – napęd na 4 koła S-AWC

Znakomita kontrola i stabilność – napęd na 4 koła S-AWC

Eclipse Cross PHEV jest wyposażony standardowo w system Twin Motor 4WD współpracujący z unikalnym, zintegrowanym systemem kontroli dynamiki pojazdu S-AWC (Super All Wheel Control). Zaawansowane sterowniki monitorują tor ruchu samochodu i są w stanie płynnie rozdzielać napęd pomiędzy przednią a tylną oś, a nawet dobrać siłę hamowania oddzielnie dla każdego z 4 kół. Poprawia to zdolności samochodu do podążania wytyczonym przez kierowcę torem jazdy w zakrętach i podczas utraty przyczepności na śliskich nawierzchniach.

Eclipse Cross Ralliart - Jazda z wykorzystaniem wyłącznie energii elektrycznej

Grafika poglądowa Elektryczny i hybrydowy z możliwością jazdy w 3 trybach

Elektryczny i hybrydowy z możliwością jazdy w 3 trybach

Eclipse Cross PHEV wyróżnia możliwość jazdy w trybie elektrycznym, hybrydowym szeregowym oraz hybrydowym równoległym. To jakby 3 auta w jednym. Auto ma pojemną baterię – 13,8 kWh. Ilość zgromadzonej w niej energii zapewnia zasięg do 55km według normy WLTP w trybie elektrycznym EV . Samochód jest cichy, komfortowy, dynamiczny i oszczędny.

Eclipse Cross Ralliart - Elastyczna wydajność 4WD w trybie jazdy elektrycznej

Grafika poglądowa Elastyczna wydajność 4WD, Twin Motor

Elastyczna wydajność 4WD, Twin Motor

W trybie hybrydowym szeregowym, którym wyróżnia się Eclipse Cross PHEV, silnik spalinowy, wysokowydajny, pracujący w cyklu Atkinsona napędza generator, który produkuje energię ładującą baterię. Zasila ona oba silniki elektryczne. Oferują one wysoki moment obrotowy już od samego startu. Dla kierowców oznacza to, że po wciśnięciu pedału przyspieszenia auto bez zwłoki rusza z miejsca z dynamiką wyższą, niż typowe auta w tej klasie. Dzięki temu manewry stają się szybsze i bezpieczniejsze. Eclipse Cross PHEV tak samo jak samochody czysto elektryczne nie ma skrzyni biegów, co zapewnia płynne przyspieszanie bez szarpnięć wywoływanych zmianą przełożeń.

Eclipse Cross Ralliart - Aktywne chłodzenie baterii podczas ładowania

Grafika poglądowa Aktywne chłodzenie baterii podczas ładowania

Aktywne chłodzenie baterii podczas ładowania

Mitsubishi Motors posiada ponad 50-letnie doświadczenie w konstruowaniu elektrycznych układów napędowych. Bateria napędowa w Eclipse Crossie PHEV została wyposażona dodatkowo w system chłodzenia i to zarówno dla szybkiego trybu ładowania, jak i standardowego, z domowego gniazdka. Sprawia to, że jest ona niezwykle odporna na przegrzanie, co pozwala cieszyć się pełnymi parametrami akumulatora przez długi czas i pełnym bezpieczeństwem procesu ładowania.

Eclipse Cross Ralliart - Aplikacja do zdalnego zarządzania samochodem

Grafika poglądowa Aplikacja do zdalnego zarządzania samochodem

Aplikacja do zdalnego zarządzania samochodem

Przyjemny chłód w upalny dzień, a może komfortowe ciepło w mroźny poranek? Z Mitsubishi Eclipse Cross PHEV to możliwe. Auto posiada funkcję chłodzenia i ogrzewania postojowego. Aplikacja na smartfony pozwala na zdalne ustawienie temperatury podczas postoju samochodu. Dzięki niej możesz również zarządzać czasem ładowania akumulatora i uruchomić proces o dowolnej godzinie, np. w nocy, kiedy stawki za energię elektryczną mogą być niższe.

Eclipse Cross Ralliart - Gwarancja spokoju

Grafika poglądowa Gwarancja spokoju

Gwarancja spokoju

Eclipse Cross PHEV to pojazd niezwykle dopracowany i przetestowany w każdych warunkach. Potwierdzeniem najwyższej jakości wykonania jest 5-letnia gwarancja fabryczna z limitem do 100 000 kilometrów. Z kolei bateria trakcyjna, która jest sercem tego elektryczno-hybrydowego SUV-a, podlega 8-letniej gwarancji, a limit kilometrowy wynosi aż 160 000.